ІКТ супровід до уроку
Творча
робота
Тема : ” Перспективні напрями впровадження сучасних технологій
навчання ”
Добровольської Світлани
Єгорівни
У нашій країні фізика займає особливе місце серед шкільних дисциплін. Вона
створює в учнів уявлення про наукову картину світу, формує у них творчі здібності,
сприяє вихованню освіченої особистості, що являється основною метою навчання і
може бути досягнуто тільки за умов, що в процесі навчання буде сформований
інтерес до знань. Традиційна система організації навчально-виховного процесу
знаходиться в протиріччі з законами і закономірностями психофізіологічної
діяльності людини. Учні та вчителі відчувають постійне перенавантаження.
Підручники насичені науковими термінами, вирізняються складністю викладання
матеріалу. Учнів знайомлять з темами, які, можливо, і цікавлять їх, але які вони не можуть
серйозно осмислити, зрозуміти і оцінити.
Випускник середньої школи повинен бути
соціально адаптованим у суспільстві. Тому головним завданням освіти є не просто
дати учневі міцні знання, але й сформувати вміння самостійно їх одержувати,
аналізувати, використовувати на практиці та орієнтуватися в потоці
різноманітної інформації. Тому на сьогодні актуально вивчати та досліджувати
ідеї зарубіжної педагогіки з ціллю впровадження їх у практику українських
педагогів.
„ Школа, якою вона постає нині
перед нами, вичерпала себе. Будь-яка спроба поліпшити – а по суті втримати –
сучасну систему освіти лише відсуває її
передсмертні корчі, непомірно збільшуючи фінансові та соціальні витрати...Ми
повинні змінити нашу національну освітню мету: треба не модернізувати школу, а
споруджувати щось поза нею – назвемо це меташколою”:- такий висновок
зробив американський вчений Джордж Леонард понад 10 років тому. Відтоді
американські педагоги зробили серйозні кроки на шляху до омріяної меташколи,
суть яких виражається терміном „революція в навчанні”. Певні трансформації
традиційного освітнього середовища та радикальна зміна стилю педагогічного
мислення відбувається і в педагогів України.
Конспект уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар